суббота, 14 декабря 2013 г.

SUZUKI GSX1100 KATANA - цікавий мотоцикл

 SUZUKI GSX1100 KATANA



FURFUR продовжує копатися в самих різних областях мотоіндустрії. На цей раз в нашому імпровізованому топ ми зібрали мотоцикли, залишилися в історії як абсолютно божевільні і геніальні проекти, яким, незважаючи ні на що, судилося провалитися в продажах. Хоча один учасник явно вибивається зі списку, ми не могли його пропустити.

SUZUKI KATANA GSX1100 

На рубежі 70-80-х років минулого століття компанія Suzuki в мотомире зарекомендувала себе як виробник надійних, легких у управлінні, але досить нудних і нічим не привабливих мотоциклів. Ситуацію було вирішено змінити кардинально, і до початку 80-х Suzuki запросили тодішнього шефа дизайнерського підрозділу BMW Motorrad німця Ганса Мутта. Задача стояла конкретна: робити що-небудь таке. Придумати викликає по дизайну мотоцикл, не залишає байдужих.
В результаті вийшов монстр, абсолютно не зрозумілий споживачами і критиками. Тільки пізніше мотоциклісти змогли здогадатися, в чому його сенс. Зараз Katana вважається справжньою іконою в мотоіндустрії. Цей факт частково підтверджується включенням моделі Katana в постійну експозицію «Мистецтво мотоцикла» в нью-йоркському музеї Гуггенхайма. Незважаючи на різкі лінії в дизайні облицювань і агресивний зовнішній вигляд, мотор не відрізняється завзятістю. Загалом, це досить вдалий з конструкторської точки зору чотирициліндровий 16-клапанний двигун з повітряним охолодженням, запозичений з невеликими доробками у старшої моделі GS1000.

ГЕНІАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУ ЧАСТКОВО ПІДТВЕРДЖУЄТЬСЯ ЩЕ І ВКЛЮЧЕННЯМ МОДЕЛІ KATANA В ПОСТІЙНУ ЕКСПОЗИЦІЮ «МИСТЕЦТВО МОТОЦИКЛА» В НЬЮ-ЙОРКСЬКОМУ МУЗЕЇ ГУГгЕНХАЙМА

Продовжуючи тему генної інженерії, за великим рахунком, Katana - плоть від плоті ширвжиткового GS1000 в зшитому на замовлення «костюмчику» Ermenegildo Zegna. Рама, маятник, колеса - все запозичене у популярного GS. Але не все так погано, інакше цей мотоцикл не опинився б на сторінках нашого видання. Японцям магічним чином вдалося наділити мотоцикл приголомшливою керованістю. Кліп-они і високо задерті підніжки, як на супербайках, укупі з конструкцією сидіння формували посадку «на мотоциклі», що дозволяло вваливать «як в останній раз».
Джерело

0 коммент.:

Отправить комментарий